آموزش وردپرس, مقالات وردپرس, وبلاگ

افزودن نوار پیش نمایش به قالب وردپرس

افزودن نوار پیش نمایش به قالب وردپرس سایت

خرید قالب وردپرس یکی از اولین کار هایی میباشد که هر وبمستر بعد از نصب وردپرس انجام میدهد و سایت فروشنده باید قالب های متنوعی را به خریدار نمایش دهد، در حالتی که بخواهید کاربران سایت شما از دمو ها بازدید کنند، یکی از کار های مفید افزودن نوار پیش نمایش میباشد که در این مقاله آموزش وردپرس برای شما بصورت کامل نحوه اینکار را قرار داده ایم.

این افزونه به شما کمک میکند تا بتوانید پیش نمایش از محصولات خود را درست بکنید، معمولا فروشندگان قالب وردپرس از این افزونه استفاده میکنند چون بعد از افزودن نوار پیش نمایش میتوانند وضعیت آن صفحه را در حالت ریسپانسیو و لینک توضیحات بیشتر برای مشتری نمایش دهند.

مزایای افزودن نوار پیش نمایش به قالب وردپرس

زمانی که شما از پیش نمایش دمو ها رونمایی میکنید کاربران سایت شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد وزمانی که بتوانند دمو و پیش نمایش قالب ها را بصورت زنده مشاهده بکنند همه قسمت های محصول مورد نیاز را بررسی خواهند کرد و در صورتی که عیب یا مشکلی در قالب ورپرس مربوطه وجود داشته باشد حتما توسط کاربران به شما گزارش داده میشود یا کاربرانبه شما اطلاع خواهند داد. در این حالت شما ارتباط بیشتری با کاربران سایت خود دارید.

یکی از مشکلات فروشنده های قالب، نحوه نمایش پیش نمایش قالب ها میباشد که باید برای هر کدام از قالب ها یک وردپرس جداگانه را نصب بکنند و مطالب و محتوا را در آن قرار دهند برخی از کاربران برای اینکه  این مشکل را رفع بکنند از وردپرس شبکه استفاده میکنند که وردپرس شبکه نیز مشکلات مخصوص خود را دارد اما برخی دیگر از کاربران با استفاده از روش افزودن نوار پیش نمایش و بعد از نصب کردن یک وردپرس جداگانه این مشکل را رفع میکنند.

افزونه ای که برای افزودن نوار پیش نمایش معرفی شده است بدلیل کدنویسی بهینه و استاندارد با قالب وردپرس سایت شما مشکل ناسازگاری نخواهد داشت و همچنین بر روی سرعت لود شدن سایت شما نیز تاثیری نخواهد داشت. در کنار این موارد امکانات بسیار زیادی که این افزونه در اختیار شما قرار میدهد، باعث میشود تا قدرت و امکانات بیشتری برای معرفی کردن قالب های سایت خود داشته باشید.

برخی از ویژگی های افزونه افزودن نوار پیش نمایش :

  • تغییر رنگ بکگراند: شما میتوانید از رنگ های متفاوت برای این افزونه استفاده بکنید و با توجه به رنگ مورد نظر خود، رنگ بکگراند را نیز مشخص بکنید.
  • نمایش واکنشگرا : با توجه به اینکه امروزه طراحی واکنشگرا قالب وردپرس یکی از معیار های هر مدیر در خرید قالب وردپرس میباشد بخاطر همین در این افزونه شرایطی قرار گرفته است که میتوانید وضعیت سایت در موبایل، تبلت، و کامپیوتر را مشاهده بکنید
  • نمایش لینک خرید یا دانلود : یکی دیگر از ویژگی های این افزونه امکان نمایش داده لینک خرید، یا دانلود میباشد که در صورتی که کاربران از آن دمو خوششان آمده باشد میتوانند بعد از کلیک کردن بر روی این گزینه قالب مربوطه را خریداری یا دانلود بکنند.

نحوه دانلود کردن افزونه افزودن پیش نمایش قالب وردپرس به سایت

برای اینکار شما باید افزونه را دانلود بکنید، برای دانلود کردن افزونه میتوانید یا از طریق لینک های زیر اقدام بکنید یا در پیشخوان وردپرس در قسمت “افزونه ها->افزودن” در کادر جستجو عبارت Demo Bar را سرچ بکنید تا افزونه برای شما نمایش داده شود و نصب و فعالسازی انجام گیرد.

[button color=”green2″ link=”https://wordpress.org/plugins/demo-bar/” rel=”nofollow” align=”right” target=”_blank” radius=”5″ icon=”momizat-icon-wordpress” icon_color=”#ffffff”]مشاهده افزونه در مخزن وردپرس[/button][button color=”green2″ link=”https://downloads.wordpress.org/plugin/demo-bar.1.0.1.zip” rel=”nofollow” align=”left” target=”_blank” radius=”5″ icon=”momizat-icon-wordpress” icon_color=”#ffffff”]دانلود افزونه از مخزن وردپرس[/button]

بعد از دانلود کردن افزونه میتوانید از افزونه استفاده بکنید. همچنین پنل تنظیمات این افزونه همانند شکل زیر میباشد:

پنل تنظیمات افزونه wp-demo

پنل تنظیمات افزونه wp-demo

شما براحتی در این افزونه میتوانید تغییرات خود را اعمال کبنید.

با تشکر از همراهی شما – اگر سوال یا مشکلی دارید در بخش نظرات مطرح بکنید تا راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *