وبلاگ

آموزش ساخت Qrcode با استفاده از Simple QR Code

آموزش ساخت Qrcode با استفاده از Simple QR Code

آموزش ساخت Qrcode با استفاده از Simple QR Code

با سلام خدمت همراهان همیشگی وب مستر98

این روزها با پیشرفت تکنولوژی استفاده از Qrcode بسیار رواج پیدا کرده است. Qrcode از مجموعه ای از نقاط تشکیل شده و شاید بی معنی به نظر برسد اما هر Qrcode منحصر به فرد است و کاربران با تلفن همراه خود و اپلیکیشن بارکد خوان Qrcode می توانند آن را اسکن کنند و اجازه ورود به سایت شما را پیدا کنند. همچنین این بارکدها درمورد آدرس ها، ایمیل، شماره ی تماس و سایر موارد به کار می رود، اضافه کردن Qrcode باعث محبویت بیشتر سایت شما می شود.

در آموزش وردپرس امروز قصد داریم افزونه ی ایجاد Qrcode را معرفی کنیم که به راحتی با استفاده از آن می توان بارکد ایجاد کرد و در سایت وردپرسی خود به کار برد.

ساخت Qrcode با استفاده از Simple QR Code

در ابتدا باید افزونه Simple QR Code را دانلود کرده سپس مراحل نصب و فعالسازی را انجام دهید. حال وارد بخش برگه ها شوید در قسمت جعبه ابزار می توانید گزینه QR Code را مثل تصویر زیر مشاهده کنید.

در این مرحله پس از کلیک روی گزینه QR Code پنجره ای مانند تصویر زیر باز می شود که باید در این بخش اطلاعات مربوطه را را وارد کنید.

در نهایت گزینه قبول را بزنید با این کار بارکد موردنظر وارد می شود. بارکد به صورت شورت کد زیر در برگه می باشد:

	
[QR size="اندازه ی مشخص شده" link="yes"]آدرس مورد نظر[/QR]

نکته دیگری که باد توضح دهیم تعیین جای نمایش بارکد است مثلا اگر بخواهیم در قسمت فوتر یا باشد باید در بخش پیشخوان » نمایش » ابزارک ها مثل تصویر نمونه زیر آن را فعال کنید.

با تشکر از همراهی شما با این قسمت از آموزش وردپرس اگر در رابطه با این پست سوال یا مشکلی دارید در قسمت نظرات اعلام بکنید تا راهنمایی شوید. در صورتی که قصد خرید قالب وردپرس دارید میتوانید به دسته بندی قالب وردپرس مراجعه بکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *