آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها

آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها

وردپرس یکی از بزرگترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا اپن سورس می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار کاربران وردپرس قرار می دهد که ممکن است برخی از ابزار آن‌ناشناخته باشند و بسیاری از کاربران هنوز از آن استفاده نکرده باشند؛ همچنین گاهی با وجود ابزار های وردپرس که می توانند نیاز ما را برطرف کنند، از پلاگین های با کاربرد مورد نیاز استفاده می کنیم که فصار زیادی را بر روی سرور های سایت وارد می کنند و در روند مدیریت سایت ایراداتی را وارد می‌ نمایند. در این مطلب قصد معرفی آموزش وردپرس تحت عنوان ابزار مخابره در وردپرس را داریم‌ ابزاری بسیار مفید و کاربردی می باشد. در ادامه با ما و آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها همراه باشید.

آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها

آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها

ابزار مخابره یک برنامه کوچک ولی کاربردی در وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در مرورگر اجرا کنید و با جدا کردن بخشی از وب،  به نوشتن درباره آن بپردازید. ابزار مخابره از بخش تنظیمات> نوشتن(اگر از وردپرس 4.7 به بعد استفاده میکنید از منوی سمت راست پیشخوان وردپرس”ابزار ها ->ابزار های در دسترس) قابل دسترسی می باشد. پس از ورود به این بخش کافی است ابزار مخابره را به صورت Drog and Drop کشیده و در بالای مرورگر خود رها کنید. مشاهده می شود که این بخش به مرورگر شما افزوده می شود. با کلیک بر روی آن‌ می توانید پنجره نوشتن مطلب سایت وردپرسی را مشاهده کنید و مطلب مورد نیاز خود را در سایت درج نمایید. با اینکار دیگر نیازی به اتصال به پیشخوان خواهد بود و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد.

آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها
نتیجه گیری: ابزار مخابره در وردپرس یکی از ابزار های بسیار کاربردی وردپرس می باشد که توسط آن می توانید در کمترین زمان ممکن مطلبی را در وردپرس درج‌ کنید که در این مطلب اقدام به آموزش ابزار مخابره در وردپرس و نقل و قول آنها نموده ایم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *