آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

ایجاد تب های واکنش گرا در وردپرس با افزونه Easy Responsive Tabs

ایجاد تب های واکنش گرا در وردپرس با افزونه Easy Responsive Tabs

حتما تا کنون در سایت های مختلف تب های واکنش گرا را در بخش های مختلف سایت مشاهده کرده اید که در هر یک از تب ها اطلاعاتی مختلفی نظیر مقایسه ها، اطلاعات محصول و … را قرار می دهند؛ یکی از سایت هایی که تب ها کاربر زیادی دارند، فروشگاه های اینترنتی می باشد که در آنها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از این‌تب ها می تواند حجم محتوا رو به طور قابل قبولی کاهش دهد و همچنین زیبایی سایت را چندین برابر نماید. در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم‌ که توسط آن قادر به ایجاد تب های واکنش گرا در وردپرس خواهید بود و با آن می‌توایند تب های زیبا ایحاد کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید. در ادامه با ما و افزونه همراه باشید.

ایجاد تب های واکنش گرا در وردپرس با افزونه Easy Responsive Tabs
ایجاد تب های واکنش گرا در وردپرس با Easy Responsive Tabs

افزونه Easy Responsive Tabs یک حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد تب های حرفه ای در مطالب و محصولات فروشگاه ووکامرس خود خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا اقدام به تب و فعال سازی آن از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس نمایید و در سایت وردپرسی خود پس از اعمال تنظیمات استفاده نمایید.

نتیجه گیری : استفاده از تب های واکنش گرا در وردپرس کمک زیادی به زیبایی محتوای شما می کند که در این مطلب اقدام به معرفی افزونه برای ایجاد تب های ریسپانسیو در وردپرس نمودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *