آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

افرونه قرار دادن نقشه گوگل از طریق گوگل مپ به وردپرس

افرونه قرار دادن نقشه گوگل از طریق گوگل مپ به وردپرس

استفاده از نقشه های گوگل یا همان Google map امروزه کاربرد های گسترده تری نسبت به گذشته پیدا کرده اند؛ زیرا توسط این نقشه ها می توان اطلاعات دقیقی از مکانی را که می خواهید به کاربران خود نمایش دهید که با استفاده از آن دیگر کاربران سایت نیازی به پرس و جو یا موارد دیگر نخواهند داشت. در این مطلب قصد معرفی آموزش وردپرس را داریم که توسط آن قادر به افزودن نقشه گوگل به سایت وردپرسی خود خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش وردپرس افزودن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس همراه باشید.

افرونه قرار دادن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس
کد قرار دادن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس

برای استفاده از گوگل مپ ابتدا به سایت Google map مراجعه نمایید و آدرس مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنید. سپس با یافتن مکان دلخواه و قرار دادن موس بر روی آن، کلیک راست نموده و کد مربوط به iframe را کپی کنید و در بخش مناسبی از سایت خود قرار دهید.

قرار دادن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس با افزونه MapPress Easy Google Maps

در این بخش قصد داریم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که بتوانید نقشه گوگل را در هر بخشی از سایت خود که نیاز دارید، استفاده نمایید. ابتدا از طریق مخزن وردپرس و یا پیشخوان اقدام به نصب افزونه MapPress Easy Google Maps نمایید. پس از نصب از طریق بخش ارسال مطالب یا صفحات، می توانید گوگل مپ خود را فعال نموده و در مطالب خود استفاده کنید. پس از ساخت سایت مپ با کلیک بر روی گزینه insert into post می توانید آن را در برگه یا مطلب مورد نظر خود منتشر کنید.

افرونه قرار دادن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس

قرار دادن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس با افزونه Google Maps Widget

همچنین افزونه دیگر برای اینکار، افزونه Google Maps Widget می باشد که توسط آن قادر به افزودن نقشه گوگل توسط ابزارک های سایت وردپرسی خود خواهید بود و توسط آن می توانید مپ گوگل خود را در بخش ابزارک ها با همان Widget نمایش دهید. برای اینکار ابتدا اقدام به نصب و فعال سازی افزونه نموده و سپس از طریق بخش نمایش وارد ابزارک ها شوید. در این بخش پلاگین مربوط را به محل دلخواه خود کشیده و تنظیمات مربوط به ظاهر آن را اعمال کنید و آدرس مورد نظر خود را از روی نقشه بیابید.

نتیجه گیری: استفاده از مپ گوگل می‌تواند به کاربران شما در زمینه استفاده از نقشه یاری رساند که در این مطلب اقدام به آموزش افزودن نقشه از طریق گوگل مپ به وردپرس نمودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *