آموزش وردپرس

جلوگیری از ارسال مطالب تکراری در سایت

جلوگیری از ارسال مطلب تکراری

سلام و عرض ادب خدمت تمام کاربران وبسایت webmaster98 امروز با یرسی افزونه  Duplicate Title Validate  جلوگیری از ارسال مطالب تکراری در سایت در خدمت شما هستیم. اگر شما سایتی داشته باشید با چندین نویسنده قطعا یکی از نگرانی های شما منتشر شدن نوشته هایی با عنوان های تکراری می باشد.اصولا عنوانی که شما برای پست یا نوشته انتخاب می کنید نقش مهمی دارد حنی اگر شما مطالبی با عنوان های تکراری در سایت داشته باشید می تواند در سئو سایت شما تاثیر منفی داشته باشد و به سئوی سایت شما لطمه بزند.

چرا جلوگیری از ارسال مطالب تکراری در سایت مهم است؟

با توجه به اینکه در چند سال اخیر گوگل تاکید بسیار زیادی بر روی اینکه محتوا پادشاه است و هر وبسایتی باید شروع به تولید محتوا مخصوص و منحصر به فرد برای خودش بکند بدون اینکه از جایی دیگر کپی بکند بخاطر همین هر وبمستری برای اینکه وبسایتش توسط گوگل جریمه نشود باید از ارسال مطالب تکراری در سایت جلوگیری بکند اما در یک سایتی که تعداد نویسنده های زیادی در حال فعالیت هستند این کار بسیار دشوار میباشد باید بصورت مداوم مدیر سایت تیتر مطالب ارسالی را چک بکند بخاطر اینکه این مشکل برای وبمستر های عزیز پیش نیاید امروز برای شما افزونه ای بسیار قدرتمند را در دسته بندی آموزش وردپرس قرار داده ایم افزونه ای که معرفی شده است تا کنون نصب های موفیت آمیزی داشته و دغدغه ای بابت ناسازگاری با قالب وردپرس فعال در سایت شما را به وجود نمی آورد.

جلوگیری از ارسال مطالب تکراری

در این مقاله برسی می کنیم که چه طور با استفاده از این پلاگین باعث جلوگیری از ارسال شدن مطلب تکراری در سایت بشویم.این پلاگین تلاش میکند تا عنوان های تکراری را شناسایی کند و زمانی که دو نوشته با عنوان های یکسان و تکراری دیده شود یک اخطار نمایش داده می شود. این پلاگین زمانی که کاربری نوشته ای با عنوان  تکراری می نویسد نوشته را به صورت خودکار به عنوان پیش نویس ذخیره می کند. همچنین این پلاگین به کاربر یادآوری می کند که نامک را هم برسی کند تا مطمئن شود نامک هم منحصر به فرد می باشد.

جلوگیری از ارسال مطالب تکراری

این افزونه سبک و کم حجم را می توانید در انتها دانلود کنید پس از نصب و فعال کردن این افزونه یک کادر بالای عنوان در نوشته ها اضافه می شود و باعث جلوگیری از ارسال مطالب تکراری در سایت می شود. این افزونه سبک و کم حجم می باشد و پس از نصب این افزونه دیگر نگرانی بابت ارسال مطالب تکراری و لطمه خوردن به سئو سایت خود نداشته باشید.

اگر وبسایتی دارید که چندین نویسنده دارد و مطالب زیادی در طی روز در سایت قرار میگیرد این افزونه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

[button bgcolor=’#81d742′ link=’https://downloads.wordpress.org/plugin/duplicate-title-validate.zip’]دانلود افزونه[/button]

با تشکر از همراهی شما با این قسمت از آموزش وردپرس اگر در رابطه با این پست سوال یا مشکلی دارید در قسمت نظرات اعلام بکنید تا راهنمایی شوید. در صورتی که نیاز به قالب وردپرس دارید میتوانید به دسته بندی قالب وردپرس مراجعه بکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *