آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

با سلام خدمت دوستانم امروز با یکی دیگه از آموزش  وردپرس از سایت وب مستر 98 در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز میخوایم راجب خطایی آموزش بدیم که مطمئنا خیلی از شما عزیزان باهاش در وردپرس رو برو شده اید و زمان زیادی رو از شما گرفته، در آموزش امروز همه مشکلات و علت هایی که ممکن است موجب این خطا شوند آموزش داده شده است و حتما یکی از موارد زیر پاسخ مشکل شما خواهد بود

چرا خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس به وجود میاد؟

 

خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

خب این خطا زمانی به وجود میاد که وردپرس شروع  به بررسی آدرس ادمین میکنه و زمانی که این بررسی کردن با اررور مواجه میشه خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” به کاربر نمایش داده میشه.

دوم این خطا زمانی به وجود میاد که کلید های منحصر بفردی از قالب وردپرس یا افزونه ها برای ایجاد صفحه ی جدیدی به وجود میاد.

همچنین لایه هایی که وظیفه ی امنیت سایت وردپرس شما رو بر عهده دارند برای محافظت کردن از آدرس وردپرس و فرم هاتون وارد صحنه میشن!

در این بین معمولا زمانی که آدرس شکسته میشه خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” به کاربر نمایش داده میشه.

مورد دیگه هم زمانیه که قالب وردپرس سایت شما یا افزونه هاتون به درستی نصب و یا استفاده نمیشن. اینم یکی از مواقعی هستش که با این خطا روبرو میشید.

آموزش رفع خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

خب این خطا بیشتر مربوط به افزونه هایی است که در سایتتون نصبش کردید واسه همین برای اینکه بفهمید کدوم افزونتونه که این خطا رو ایجاد کرده دونه دونه افزونه هاتونو غیر فعال کنید تا ببینید خطا به علت فعال بودن کدوم افزونتونه.

برای رفع خطا ما دو مورد رو باید بررسی کنیم یکیش افزونه ها هست یکیشم از طریق کدهای خود قالبه در وب مستر 98 ما هر دوی این روش ها رو بهتون یاد میدیم شما میتونید با هر کدوم که راحت ترید خطا رو رفع کنید.

رفع خطا از طریق افزونه

خب یکی از کارهایی که باعث میشه شما با خطا روبرو شوید غیرفعال کردن افرونه هاتون هستش برای همین باید مطمین شوید که هیچ یک از افزونه هاتون بدون پاک کردنشون نصب نشده باشه.

حالا چجوری این مورد رو چک کنیم؟

برای این کار شما از سرویس FTP client سایتتون پس از وصل شدن بهش استفاده خواهید کرد. ابتدا به دایرکتوری /wp-content/ برید و نام فولدر افزونه رو به plugins.deactivated تغییر بدید.

سپس به قسمت مدیریت سایتتون رفته و از قسمت افزونه ها تمام اطلاعاتی را که برای افزونه های غیرفعال شده هست رو میتونید بررسی کنید.

رفع خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

رفع خطای “میخواهید این کار را انجام دهید؟” در وردپرس

خب با این کار ما چک میکنیم که تمامی افزونه ها به درستی غیر فعال شده باشند. چنانچه در این قسمت خطایی مشاهده کردید مربوط به افزونه هاست پس دوباره به قسمت FTP client سایتتون برگردید و نام فولدر را به نام قبلی یعنی plugins تغییر دهید.

پس از این کار دوباره به قسمت مدیریت افزونه ها برگشته و یکی یکی افزونه ها رو فعال کنید و دقت داشته باشید که با فعالسازی کدوم افزونه خطا ها دوباره ایجاد میشند.

رفع خطا از طریق قالب سایت

خب بعد از اینکه کارهایی رو که در بالا گفتم انجام دادید و همچنان ارور وجود داشت این بار باید به سراغ کد های قالب سایتتون بریم.

اینکار هم دقیق شبیه بالایی است ابتدا به وب سایتتون متصل بشید. اول از همه یک فایل پشتیبان از قالب خودتون تهیه کنید و سپس قالب رو از سرور حذف کنید.

بعد از اینکه به قسمت مدیریت سایتتون رفته و به قسمت قالب ها بروید چون ما فایل های قالب رو حذف کردیم حتما با خطایی با غنوان “قالب فعال شده شکست به قالب پیشفرض برگردید” روبرو خواهید شد.

حال دوباره قالب پیشفرض سایتتون رو انتخاب کنید و سعی کنید که دوباره با فعال و غیر فعال سازی افزونه هاتون خطا رو برگردونید اگر خطایی حاصل نشد پس اشکال از قالب ساتتون بود.

باز هم مشکل حل نشد!

ممکنه شما بعد از اینکه آموزش های بالا رو دنبال کردید هنوز مشکلتون حل نشده باشه پس خطا نه به قالب سایتتون مربوط بود و نه به افزونه های ساتتون.

خب اول از همه یک فایل پشتیبان کامل از سایتتون تهیه کنید سپس تمام فایل ها رو بجز دایرکتوری wp-content رو از سرور سایتتون حذفش کنید. سپس نسخه خلاصه ی وردپرس رو روی سرورتون دانلود کنید و فایل هارو در دایرکتوری مخصوص سایت وردپرستون روی وب سرور قرار بدید.

خب پس از اینکه فایل ها رو آپلود کردید یک فایل جدید با نام wp-config.php در مسیر روت ایجاد کنید.(توجه داشته باشید که پسوند فایل درست باشه!)

اگر آشنایی با کد نویسی ندارید میتونید از فایل wp-config.php موجود در فایل پشتیبانی تون استفاده کنید و تمام کد هارو بجز قسمت “AUTH_KEY” رو copy past کنید و تمامی کدهایی رو که در زیر میبینید رو از فایلتون حذف کنید.

/**#@+
 * Authentication Unique Keys and Salts.
 *
 * Change these to different unique phrases!
 * You can generate these using the {@link https://api.wordpress.org/secret-key/1.1/salt/ WordPress.org secret-key service}
 * You can change these at any point in time to invalidate all existing cookies. This will force all users to have to log in again.
 *
 * @since 2.6.0
 */
define('AUTH_KEY',         '`+7nTNb<AwtbLA$L-Q7amn;~|wH)ljXv2~TpbP?mLA+M`8H|n1`/Lz-GmAQL{4fB');
define('SECURE_AUTH_KEY',  '/gkAjhhJe`iwO)V-p=J<cN_ +6D{YhrM|=E#C7gD}]c2w~OJ} y}eY^,HWn&-j:a');
define('LOGGED_IN_KEY',    'PtDl2V|01oIXDpq^K,IH-8|rhT +T(ZMpuLq>UD?|W)b3gMfG~g[zr8N6}m%MZ|L');
define('NONCE_KEY',        ']Zj5i*hHlsUWKg2|>YF,X+xpd-_`I[nFmA6ZLw~;EW7g0.s5EaZCAJ=j]./5z^X~');
define('AUTH_SALT',        'e*l:hUsddFIxm1E7y-n#<a0|u- #+SsS@-#$vNz}EY4rY~-x|0_6=Q!TR=MMxUL?');
define('SECURE_AUTH_SALT', 'n]^c9nY>_}3,4)J]S sM6-MI3aB#Qk<Re^j#Lu_|x^*BhO.54aZQTtzJeCo5DWAg');
define('LOGGED_IN_SALT',   'Ba3kd1&J$~~`(|uJ0:v;w+DJ3xW}.B#R9J*r|.+V}*sTuK &8db-Mn+[boHW3{[/');
define('NONCE_SALT',       'nBv-U1qfkCZxS|13%hYdHz*s1^){.KSZWm1A^${`r!d5;EqrH:>1Xx`pwt6?**i}');

خب کار تمام است. فایل wp-config.php رو آپلود و ذخیره کنید.

دوباره به سایتتون برگشته و دنیال خطا بگردید.

[quote bgcolor=’#efefef’ color=’#a88b34′]در ادامه بخوانید: روش رفع مشکل افزونه ناسازگار در وردپرس [/quote]

با تشکر از همراهی شما با این قسمت از آموزش وردپرس اگر در رابطه با این پست سوال یا مشکلی دارید در قسمت نظرات اعلام بکنید تا راهنمایی شوید. در صورتی که نیاز به قالب وردپرس دارید میتوانید به دسته بندی قالب وردپرس مراجعه بکنید.

author-avatar

درباره مجتبی صادقیان

مجتبی یک فرد آینده روشن و بسیار خلاق با تخصص بالا هست که همه تلاش خودش رو برای انتشار بهترین مطالب در سایت انجام میده و از روی مطالبش میشه فهمید که چقدر خلاق و دوستانه سعی در آموزش وردپرس به بقیه رو داره. تخصص مجتبی طراحی سایت و آموزش وردپرس میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *