آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

مدیریت عنوان مطالب وردپرس و محدود کردن آن

مدیریت عنوان مطالب وردپرس و محدود کردن آن

موتور های جستجو یکی از بهترین منابع ورود بازدیدکنندگان به سایت می باشد و حتی می توان آن را برترین منبع دریافت بازدیدکننده به شمار آورد؛ دلیل اهمیت سئو و بهینه سازی سایت نیز دقیقا به همین خاطر است که بتوان در میان نتایج جستجو، سایت خود را در میان سایت های موجود در صفحه اول قرار داد که از طریق آن بتوانید بازدید بالایی را کسب کرد. موتور های جستجو نیز فاکتور های زیادی را دارا می باشند که مهم ترین آن بهینه بودن سایت و محتوای سایت می باشد که سایت های موفق به آن اهمیت ویژه ای می دهند. اگر تاکنون دقت کرده باشید حتما متوجه برخی محدودیت ها در موتور های جستجو در هنگام نتایج جستجو شده اید که با توجه به آن شما نیز باید آنها را رعایت کنید. یکی از این محدودیت ها،  محدودیت در تعداد کاراکتر عنوان و توضیحات انتخابی می باشد که اگر از حد معینی بیشتر شود، موتور های جستجو آن را با سه نقطه نمایش می دهند. در این مطلب قصد ارائه آموزش وردپرس تحت عنوان معرفی قطعه کدی را داریم که توسط آن قادر به محدود کردن و مدیریت عنوان مطالب در سایت وردپرسی خود خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش ایجاد محدودیت در تعداد کاراکتر های عنوان مطلب همراه باشید.
مدیریت عنوان مطالب وردپرس و محدود کردن آن

آموزش مدیریت عنوان مطالب وردپرس و محدود کردن آنها

در این بخش قصد گعرفی قطعه کدی را داریم که با آن قادر به ایجاد محدودیت عنوان مطلب در سایت وردپرسی خود خواهید بود. برای استفاده از این کد، آن را در بخش توابع قالب وردپرس خود قرار دهید:

function limited_title( $chars ) {
	$title = get_the_title($post->ID);
	$title = substr( $title, 0, $chars );
	echo $title;
}

حال باید به جای تابع عنوان کد زیر را جایگزین آن کنید:

<?php limited_title( 70 ); ?>

به جای عدد 70 کی توانید تعداد کاراکتر دلخواه خود را بنویسید.

با قرار دادن این کد دیگر نمی توانید عنوانی با بیش از کاراکتر تعیین شده انتخاب کنید.

نتیجه گیری: ایجاد محدودیت و مدیریت عنوان مطالب می تواند به شما کمک کند تا عنوانی مناسب برای نمایش نتایج سایت خود در موتور های جستجو انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *