وبلاگ

نمایش مطالب تصادفی بر حسب برچسب خاص در وردپرس

نمایش مطالب تصادفی بر حسب برچسب خاص در وردپرس

برچسب ها یکی از موارد و عناصر بسیار مهم در سایت های هستند که همواره مدیران سایت ها تاکید زیادی بر روی آن می‌کنند و با استفاده از آن سعی می کنند مطالب خود را در نتایج جستجو در صدر نتایج دیگر قرار دهند که این موضوع سبب شده تا از بهینه ترین برچسب ها استفاده نمیاند؛ از طرفی با اعلام رسمی گوگل در یکی از فاکتور سئو مبنی بر اینکه برچسب ها اهمیتی در رتبه بندی سایت ها ندارند، سایت های زیادی همواره از یرچسب ها استفاده می کنند و شاید دلیل آن بر صدر نتایج جستجو ماندن سایت ها با استفاده از چندین تگ مختلف باشد. در بسیاری از سایت های ایرانی نیز بخشی به نام نمایش مطالب تصادفی وجود دارد که بر اساس آن تعدادی از مطالب به صورت کاملا تصادفی به کاربران سایت نمایش داده می شوند . در این مطلب قصد معرفی آموزش وردپرس تحت عنوان قطعه کدی برای وردپرس را داریم‌ که توسط آن قادر به نمایش مطالب به صورت تصادفی در سایت بر اساس یک برچسب دلخواه در وردپرسی خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش نمایش تصادفی مطالب بر اساس برچسب های خاص همراه باشید.

نمایش مطالب تصادفی بر حسب برچسب خاص در وردپرس

آموزش نمایش تصادفی مطالب بر اساس برچسب های خاص

برای نمایش مطالب تصادفی بر اساس برچسب های خاص در وردپرس، کافی است کد مربوطه زیر را در بخشی مناسب از سایت خود قرار دهید تا شاهد عملکرد آن باشید:

<ul>
<?php $my_custom_query= new WP_Query(array( 'post_type' => 'post',
'post_status' => 'publish',
'tag'   =>   ' آموزش وردپرس',
'order' => 'DESC',
'orderby' => 'ID',
'posts_per_page' =>'10'
));
if($my_custom_query->have_posts()) : while($my_custom_query->have_posts()) : $my_custom_query->the_post(); ?> 
<li><a target="_blank" href="<?php the_permalink();?>"><?php the_title(); ?></a></li>
<?php endwhile; endif; wp_reset_query(); ?>
</ul>

همچنین می توانید به جای کلمه آموزش وردپرس، کلمه مورد نظر خود را وارد نمایید تا نمایش مطالب شما بر اساس آن برچسب صورت گیرد.

نتیجه گیری: بسیاری از کاربران نیاز به نمایش مطالب بر حسب برچسب خاص دارند که در این مطلب اقدام به آموزش نمایش تصادفی مطالب بر اساس برچسب های خاص نمودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *