آموزش وردپرس, مقالات وردپرس

آموزش پاک کردن مطالب زباله دان وردپرس به صورت خودکار

آموزش پاک کردن مطالب زباله دان وردپرس به صورت خودکار

یکی از بخش هایی در پیشخوان وردپرس و بخش نوشته ها به دید کاربران وردپرسی می خورد، بخش زباله دان یا Trash می باشد که مطالب اضافی و مطالبی که کاربردی در سایت ندارند به این بخش منتقل می شوند. کاربر بخش زباله دان وردپرسی ممکن است کمی مبهم به نظر برسد که چرا چنین بخشی در وردپرس ایجاد می شود و به طور کامل حذف نمی شود؟ گایه مطالبی در این بخش قرار می گیرند که کامل نیستند و یا ایرادی در آنها وجود دارند؛ در این میان برخی نویسندگان نیز اشتباها مطالبی را وارد این بخش می کنند که پس از انتقال آنها به زباله دان قابل بررسی و بازگردانی می باشد اما اگر چنین بخشی وجود نداشته باشد، برای بازگرانی آنها باید دردسر هایی را متحمل شوید و دست به بکاپ های اخیر سایت بزنید که در اینصورت نیز مشکلاتی وجود دارند. اما‌ زباله دان وردپرس ممکن است باعث کاهش سرعت سایت شما به دلیل افزایش حجم و فشار هاست یا سرور شما شود. در این مطلب قصد معرفی آموزش وردپرس را داریم به شما قطعه کدی را معرفی کنیم‌ که توسط آن قادر به پاک کردن خودکار زباله دان سایت وردپرسی خود به صورت دوره ای خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش پاک کردن زبان دان وردپرس به صورت دوره ای همراه باشید.
 آموزش پاک کردن مطالب زباله دان وردپرس به صورت خودکار

آموزش پاک کردن زباله دان وردپرس به صورت دوره ای

برای استفاده از این کد کافی است تکه کد زیر را در فایل wp-config.php سایت وردپرسی خود از طریق هاست اقدام نمایید تا از پر شدن سرور ها و زباله دان وردپرس جلوگیری نمایید تا به بهینه سازی سایت خود کمک کنید:

 define('EMPTY_TRASH_DAYS', 10 );

نتیجه گیری: زباله دان سایت های وردپرسی با وجود مزیتی که دارند ممکن است باعث کاهش سرعت شوند که در این مطلب اقدام‌ به آموزش پاک کردن مطالب زباله دان در وردپرس به صورت دوره ای نمودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *