آموزش وردپرس

ساخت فرم های گوناگون در وردپرس با Ninja Forms

ساخت فرم های گوناگون در وردپرس با Ninja Forms

خسته نباشید دوستان عزیز وردپرسی با یکی دیگر از آموزش های وردپرس خدمت شما هستیم امیدوارم امروز بتوانیم با آموزش جدید روز خوبی را برایتان بسازیم .آموزش امروز ما یاری دهنده شما در زمینه فرم سازی یا  به حداقل رساندن مشکلات شما در این زمینه خواهد بود پس با ما همراه باشید.

ساخت فرم های گوناگون در وردپرس با Ninja Forms:

شما و هر کاربر سایتی با فرم های مختلف موجود در هر سایتی همانند فرم تماس و فرم ورود آشنایی دارید حالا ما میخواهیم راجع به ساختن فرم های موردنیاز شما با توجه به نیازتان کمکتان کنیم .بعنوان مثال شما میخواهید کاربران در سایت شما ثبت نام کنند برای اینکار ما باید فرمی داشته داشته باشیم که از طریق آن بتوانند عضو سایت شوند در واقع شما به فرم دیگری هم نیز نیاز دارید که کاربران عضوشده بتوانند وارد سایت شوند.یا ممکن است  بخواهید که کاربر شما عضو خبرنامه ایی شود در این مورد هم نیازمند فرمی هستید که عضویت در خبرنامه انجام گیرد .اما در کنار تمام این فرم ها شما به فرمی نیاز دارید که کاربران براحتی بتوانند با شما در ارتباط باشند.ارتباط با مدیران سایت موجب رضا یتمندی کاربر است پس شما در سایت خود به این فرم ضرورتا نیاز دارید.

فرم ساز های بیشتری برای وردپرس وجو دارد از مهم ترین نهای آن فرم تماس 7 است بعضی ها هم مثل q Form از بهترین ها هستند شما میتوانید به کمک فرمساز Ninja Forms فرم های متنوعی مثل فرم تماس و عضویت همانطور که در بالا ذکر شد با کمک ویژگی درگ و دراپ بسازید.افزونه را میتوانید از قسمت افزونه ها در پیشخوان وردپرس نصب و فعالسازی کنید و همچنین لینک دانلود افزونه در  پایین همین مطلب جهت دانلود شما دوستان قرار گرفته شده است.

بعد از اینکه افزونه را فعال کردید گزینه ایی  به نام “Forms” در پیشخوان وردپرس ظاهر خواهد شد که با کلیک بروی آن میتوانید به تنظیمات افزونه دست یابید.

General

  • Date Format:همانطور که از اسمش مشخصه برای وارد کردن فرمت تاریخ میتوان از آن استفاده کرد.فرمت تاریخ رو میتوانید از تنظیمات همگانی خود برداشته و در اینجا وارد کنید.
  • Currency Symbol: از این قسمت برای مشخص کردن نماد و واحد پولی خودتان را مشخص کنید. به عنوان مثال دلار

از طریق این قسمت میتوانید تنظیمات دریافت کد امنیتی کیچا را برای فرم های خود دریافت کنید.

  • Remove ALL Ninja Forms data upon uninstall: از این قسمت برای پاک کردن تمام اطلاعات فرم ها از پایگاه داده ی وردپرس میتوان استفاده کرد.
  • Disable Admin Notices : حالت نمایش فرم ها در پیشخوان وردپرس از این قسمت برای ادمین سایت غیر فعال میشود.

Labels:اطلاعاتی را در این قسمت می بینید که برچسب های مهم در فرم ها هستند و به شکل انگلیسی هستند و اگر که بخواهید میتوانید آنها را به فارسی بازگردانید.

Import/Export:در این افزونه میتوانید براحتی  از قابلیت درون ریزی و برون ریزی فرم ها و فیلد ها استفاده کنید.

 Submissions:این قسمت به شما اجازه میدهد تمام ارسال هایی که به فرم های موجود در سایت به شما فرستاده شده است را ببینید و حتی به آنها جواب داده یا آنها را حذف کنید.

Add new:برای ساختن فرم های که دوست دارید میتوانید از از کمک ابزارهای سمت راست کمک بگیرید. برای هر یک از قسمت ها فیلد های بخصوصی وجود دارد و در اصل فرم ساز کاملی است .

Build your form:به کمک ابزارهای موجود در سمت راست صفحه میتوانید فرم دلخواه خود را بسازید.

Email and actions:اینجا مکانی برای تنظیم کردن ایمیل هاست .

Settings:تنظیمات برای نمایش فرم و موضوع آن و پیامی است که بعد از ارسال توسط یک کاربر برای آن فرستاده میشود.

ممنون که با یکی دیگر از آموزش های وردپرس ما همراه بودید اگر سوال یا مشکلی در این رابطه دارید میتوانید از قسمت نظرات برای ما بنویسید و همچنین اگر قصد خرید قالب وردپرس را دارید به قسمت قالب وردپرس مراجعه کنید.

[button color=”green2″ link=”https://wordpress.org/plugins/ninja-forms/” rel=”nofollow” align=”right” target=”_blank” radius=”5″ icon=”momizat-icon-wordpress” icon_color=”#ffffff”]مشاهده افزونه در مخزن وردپرس[/button][button color=”green2″ link=”https://downloads.wordpress.org/plugin/ninja-forms.3.1.6.zip” rel=”nofollow” align=”left” target=”_blank” radius=”5″ icon=”momizat-icon-wordpress” icon_color=”#ffffff”]دانلود افزونه از مخزن وردپرس[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *